Έχει να κάνει δηλαδή με την προσπάθεια από την πλευρά της κυβέρνησης να επιβάλει στα ελληνικά πανεπιστήμια την συμμόρφωση στους επονομαζόμενους 4ετής προγραμματισμούς οικονομικού περιεχομένου δηλαδή με άλλα λόγια την αλλαγή χρηματοδότησης τους από το κράτος και με μοχλό πίεσης την εφαρμογή από τα ίδια τα πανεπιστήμια αλλαγών όπως του νόμου πλαίσιο που θα επιφέρουν την χειροτέρευση των όρων ένταξης στην αγορά εργασίας την εντατικοποίηση και την πειθάρχηση των φοιτητών. Ο σύλλογος μας έχει εναντιωθεί στην κίνηση αυτή και σε όποια προσπάθεια υλοποίησης της.
Στο πλαίσιο της συνολικότερης αξιολόγησης έτσι υπάρχει και το ζήτημα της εσωτερικής αξιολόγησης, όπως αυτή μεταφράζεται από ερωτηματολόγια που καλούνται οι φοιτητές να απαντήσουν στα μαθήματα.για να αξιολογήσουν τους καθηγητές και το μάθημα, για ποιο λόγο βέβαια δεν μας εξηγούν. Σαν οι φοιτητές να μην γνωρίζουν τις ανάγκες τους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους και θα πρέπει να αξιολογήσουν το μάθημα του καθηγητή. Αρκετή όμως αξιολόγηση συνάδελφοι/ες δεν έχουμε όταν στις εξεταστικές βλέπουμε να υπάρχουν μαζικά κοψήματα, όταν κατά την διάρκεια της χρονιάς μας βάζουν αρκετές εργασίες δήθεν για να βελτιώσουμε τις γνωστικές μας ικανότητες, καλιεργώντας έτσι φρούδες ελπίδες στον κόσμο, όταν όμως μιλάμε για επαγγελματικά δικαιώματα δεν βγάζουν άχνα.
Επομένως μας καλούν να απαντήσουμε για τον αν μας αρέσει το μάθημα; γιατί μάλλον ο αριθμός των εργασιών και οι πρόοδοι αποτελούν de facto αναγνώριση που δεν θέλουν να τις αμφησβητούμε.
Άρα θέλουν να τους αξιολογούμε για να μπορούν να εξελίσονται σε θέσεις αναπτύσοντας έτσι πελατειακές σχέσεις με τον κόσμο.
Τις πραγματικές ανάγκες μας συνάδελφοι/ες τις γνωρίζουμε εμείς που είμαστε εδώ, αλλά επίσης γνωρίζουμε πως να βελτιώνουμε την ζωή μας στο πανεπιστήμιο, διεκδικώντας αιτήματα που αποφασίζουμε μέσα από τις γενικές συνελέυσεις συλλογικά και όχι ατομικά. Ανάγκες τελικά που δεν αφορούν ούτε την αξιολόγηση την δική τους ούτε την δική μας αλλά ζητήματα άλυτα όπως τα επαγγελματικά δικαιώματα, την δωρεάν σίτιση και στέγαση για όλους/ες και ευνοικούς και ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών, όπως αυτοί περνάνε μέσα από την κατάργηση του άδικου μέτρου των 3 πρακτικών ασκήσεων.
Επομένως είναι ξεκάθαρο ότι γνωρίζουμε και τα προβλήματα που έχουμε όσα χρόνια είμαστε στην Μυτιλήνη καθώς και τις μορφές διεκδίκησης τους.Άρα οι λύσεις δεν έρχονται μέσα απο ερωτηματολόγια που μεταφέρουν σκοπίμως την κουβέντα στο εσωτερικό των φοιτητών σε δευτερέυουσας σημασίας ζητήματα αποκρύβωντας τα ουσιαστικότερα. Σ'αυτό εχουν τεράστιο μερίδιο ευθήνης και οι καθηγητές του τμήματος.
Ο σύλλογος μας έχει ταχθεί κατά της συμπλήρωσης ερωτηματολογίων και σ'αυτήν την βάση καλούμε τους φοιτητές και τις φοιτήτριες να μην απαντήσουν σε κανένα ερωτηματολόγιο.
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Α.ΣΥΛΛΟ.-ΕΑΑΚ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου